شرمنده ایم ز دوست
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 


 

مهیار رحیمی

 



سراغ یـار می پرسم به هر کــس می رسم امــا

به خود آهسته می گویم که یا رب بی خبر باشد

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سينه ام زآتش دل در غم جانانه بسوخت

آتشي بود در اين خانه كه كاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوري دلبر بگداخت

جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سکوتي بود بر قلبم که با آن ميزدم فرياد

اگر از شهر غم رفتي مرا هرگز مبر از ياد

 

 

مهیار رحیمی

 




سنگدل ! با من مدارا کن ، فراموشم مکن

بر مزارم اين غبار از سنگ هم سنگين تر است

 

 

 

مهیار رحیمی

 



ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی

عیش ،بی یار مهیا نشود یار کجاست ؟

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سرو بلند من كه به دادم نمي رسي

دستم اگر رسد به خدا مي رسانمت

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سزاواری اگه با تو توی این قصه بد کردم

چقدر خوشحالم از این که گل عشق و لگد کردم

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سيه چشمي به کار عشق استاد

به من درس محبت ياد ميداد

مرا از ياد برد آخر ولي من

به جز او عالمي را بردم از ياد

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سکوتي بود بر قلبم

که با آن ميزدم فرياد

اگر از شهر غم رفتي

مرا هرگز مبر از ياد

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سر سبزي گلشن بود از همت اشکم

يک برگ چمن نيست که شرمنده من نيست

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سوختم از تشنگي اي کاش باران مي گرفت

در من اين احساس بار آور شدن جان مي گرفت

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سوختم باران بزن شاید تو خاموش کنی

شاید امشب سوزش زخم ها را کم کنی

اه باران من سراپای وجودم اتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

 

مهیار رحیمی

 




سر سرگشته ام سامان نداره

دل خون گشته ام درمان نداره

به کافر مذهبى دل بسته دارم

که در هر مذهبى ايمان نداره

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سر فداي دوست کردن نزد ما دشوار نيست

گرچه اين نا قابلي ها قابل گفتار نيست

 

 

 

مهیار رحیمی

 




سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو

ور از اين بي خبری رنچ مبر هيچ مگو

 

 

 

مهیار رحیمی

 



سالها رفت و ز یادم نرود دوست هنوز

تا چه کردم که مرا دشمن جان اوست هنوز

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شاد آمدی ای مه رو ای شادی جان شاد آ

تا بود چنین بودی تا باد چنان بادا

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شـرم را بـگـذار و یـك اغـوش در مـن گـریـه كـن

گریه كن ، پس شانه مردانه می خواهی چكار ؟

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شرف مرد به جود است و کرامت به سجود

هر که این هـر دو نــدارد عدمش به ز وجود

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شکستی قلبــم و اما نـدیـدی رنــگ فریادم

من دیونه رو باش که به خوبیم عادتت دادم

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شمع را شاهد احوال من و خویش مگردان

خلوتی خواسته ام بـا تـو که تنــها بنشینم

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شــب  خوابید  و  از  گریــه  بیـدارم هنــوز

گر چه رفتی از برم، مشتاق دیدارم هنــوز

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شیشه نزدیک تر از سنگ ندارد خویشی

هر شکستی که به انسان برسد از خویش است

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شاهین آسمان وفایم ولی چه سود

دانم که بر بام تو بی جا نشسته ام

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شد یار شیرینت کنون تنهانشین ای شمع

که حکم آسمان این است اگر سازی وگر سوزی

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شقایق آخرین عاشق  تو بودی

تو مردی و پس از تو عاشقی مرد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 


شمع اگر پروانه را سوزاند خير از خود نديد

آه عاشق زود گيرد دامن معشوق را

 

 

 

مهیار رحیمی

 


شاهي که بر رعيت خود مي‌کند ستم

مستي بود که مي‌خورد از ران خود کباب

 

 

مهیار رحیمی

 



شمشير کشيدي و بخونم ننشاندي

افسوس که آغاز تو انجام ندارد!

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شاه و گدا به ديده دريادلان يکي است

پوشيده است پست و بلند زمين در آب

 

 

 

مهیار رحیمی

 



شاهم ، ولي به ملک بلا ، با سپاه غم

ملکم ببين و موج سپاهم نگاه کن

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شيوه مردان نباشد عشق پنهان باختن

کمتر از پروانه نتوان بود در جان باختن

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شمع روشن شد و پروانه به آتش پيوست

مي توان سوخت اگر امر بفرمايد عشق

 

 

مهیار رحیمی

 



شمع را باید از این خانه برون بردن و کشتن

تا که همسایه نداند که تو در خانه ی مایی

کشتن شمع و برون بردنش از خانه چه حاصل

نور رخسار تو گوید که تودر خانه ی مایی

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شبهای دراز بی عبادت چه کنم؟

قلبم به گناه کرده عادت چه کنم؟

گویند کریم است و گنه می بخشد

گیرم که ببخشید زخجالت چه کنم؟

 

 

مهیار رحیمی

 



شكوفه هاى صورتى هديه مهربونيهات

دارو ندارم يه دله،اونم فداى خندهات

 

مهیار رحیمی

 



شبی پرسیدمش با بی قراری

به غیر از من کسی را دوست داری

زچشمش اشک شد از شرم جاری

میان گریه هایش گفت اری

 

 

 

مهیار رحیمی

 




شادی مکن از زادن و شیون مکن از مرگ

زین گونه بسی آمد و زین گونه بسی رفت

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: